Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 12. června 2020

Gameplay #219 | OMSI2 | Jak zprovoznit mapu Ústí/Labem + jízda

"Dneska" jsem se rozhodl, že natočím vánoční video z jedné konkrétní mapy, která se ale zprovozňuje poměrně těžce, neb je ve formátu OMSI 1 a někde v hloubi je chyba v konkrétním objektu. Nebo to není chyba, ale nekompaktabilita?

(Ano, opět píšu zápisek s koronavirovým zpožděním)

Každopádně když byla jízda natočena, rozhodl jsem se udělat jízdu z té samé mapy (s několika úpravami, aby to nebyla dvakrát ta samá jízda. Hlásil jsem tři změny, které jsem udělal já, čas byla změna čtvrtá. ale možná toho bylo víc...

Ale předtím, jsem chtěl zmínit návod jak na to. Minimálně pro sebe, protože loni jsem ten postup sám neznal, respektive jsem v něm měl chybu, nebo jsem něco pokazil. Prostě nešlo to...


A opětovně díky tomuto zpoždění mohu říci, že ve videu je několik faktických chyb, například ta, že jsem u tohoto konkrétního autobusu s konkrétním evidečním číslem prohlásil, že daný repaint nesedí. Ale neuvědomil jsem si, že to není pravda a usvědčila mě fotka....