Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 13. června 2020

Gameplay mimo pořadí | OMSI

1. června mělo být video s Oldtimerkou, tedy ke dni dětí a byl tu nápad autora mapy, že si to natočí sám a já okomentuji, byl dobrý.  Stihlo se to o den později...

Tato myšlenka vznikla v době, kdy se mi do točení tramvají nechtělo, trošku honění v práci a nechuť jezdit s tramvajemi, které jsou náročnější než autobusy se na mě podepisoval. 

 

A samozřejmě opět tu mám, díky zpoždění zveřejnění příspěvku,  ohlasy diváků. I kdybych to neuvedl titulkem, bylo poznat, že řídí někdo jíný než já, nemluvě o tom, že bylo poznat, že namlouvám dodatečně.

Prostě autor této mapy jezdí ostřeji než já. To by se hodilo na mapě Great Grundorf na lince 71 s autobusem, tam bych chtěl znát konečnou výši zpoždění

Jinak tento gameplay nemá číslo, protože jsem už měl natočeno něco na další dny...