Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 15. června 2020

Gameplay #220 | OMSI2 | nová verze mapy Projekt_Friedrichshagen - verze 7

Kamarád a tvůrce map z Bratislav mě již několikrát upozornil na nějaké tramvajové novinky v OMSI. Obvykle to bývá nová (čti: mnou nenatočená) mapa, ale tentokrát to byla nová verze starší mapky.

Vzal jsem si ji, protože když už nic jiného, tak je tentokrát uložena ke stažení na místě, kde nechytím vir, ani nějaký reklamní bazmek. A byl jsem zvědavý, co je nového

 

Podle očekávání na kolejích nic moc nebylo nového, kromě zdvojkolejnění jednoho úseku, který byl dříve rozkopán při výměně kanalizace. Změny mají být v autobusech, ale na ně jsem si zatím netroufl. Když jsem je točil minule, nebylo to takové...  Ani to neumím popsat - Bylo to pro mě moc obyčejné a nudné...

Ale uvidíme co přes prázdniny - na středu bych chtěl něco obyčejného předtočit, tak možná dám nějakou linku odsud...