Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 5. června 2020

Letsplay #183 | OMSI2 | 1L1M | mapa: Liepaja (autobus)

Další vzpomínka na pokoronavirové video, tentokrát z 10. května

Jak to v něm ale uvidíte, chybějí mi nějaké textury. Štvalo mě to, ale dostal jsem skvělou radu, ale to až někdy příště v dalším videu a zápisku :-) Prostě po nové instalaci OMSI prostě autor této mapy něco předpokládal, že budu mít, ale já to neměl....

Netušil jsem ale, že ta linka bude tak dlouhá, ale byla...



Je to taková obyčejná mapa s několika překvapeními, chtělo by se říci, ale těch linek je tu opravdu hodně, až jsem se skoro lekl. Ale třeba zrovna tato linka z dnešního videa prakticky dokonale šněruje po tramvajové lince, takže by se dalo říci, že se jedná o tutéž linku :-)

Ale dosti srandiček, tato linka na mě byla dlouhá