Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 14. června 2020

Shrnutí uplynulého týdne (24/2020)

Popsat právě uplynulý týden by šlo snadno: Šeď a nuda s rutinou. Poctivě ale musím dodat: Až do čtvrtka.

To už jsem se totiž začal chystat na dovolenou, takže jsem začal hodit nějaké ty nedodělky, jedním z nich bylo třeba stažení notebooků z akce "Covid-homeoffice" a jejich navrácení původním vlastníkům. Tato akce se přehoupla až do pátku, kdy jsme měli na dovolené pro změnu kolegu Z*

Je to zajímavé, ale vždy když Z* není v práci a kolegyně Š* se "zblázní", tak se udělá dost úkolů, které jsou v kategorii "odloženo, dokud někdo nezačne nadávat".  U těchto notebooků už bohužel byl náznak, že k tomu dojde...

Páteční dopoledne jsme tedy zahájili už v půl sedmé zapojováním a současně objednáváním nových baterek do starších notebooků, protože se zjistilo, že jsou v sérii, která se nafukuje a hrozí i dalšími problémy...

Kdoví, co všechno se kolem Z* dělo a co se hlavně dělo kolem nás, dopadlo to totiž tak, že jsem nebyl pozván na malou pivní schůzku do trojice se Z* a A*, naším společným kamarádem. To pozvání se (ne)událo před mýma ouškama, schválně jsem držel hubu...

Nu což, asi jsem naštval o jednoho člověka navíc a je jedno čím. Já to nevím.

Neděle a RVHP je kategorie sama pro sebe, protože jsme se sešli opět ve stejném složení. Ne, to bych lhal, protože Z* nebyl, ale byl opět náš gamemaster, který po nás ve hře Gurps pouštěl nějaké příšerky do cesty. A to je občas problém, protože při složení lukostřelec-léčitel (=já), kněžka-léčitelka, druid-léčitel, čaroděj-léčitel je každému jasné, že prohrajeme. A taky to, že ti, co na RVHP nepřicházejí a hrají bojovníky, nás nechávají ve štychu.

Ano, když škrtnu ty, co mají směny, tak ještě pár lidiček zbývá, tam mě to mrzí nejvíce...