Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 28. června 2020

Gameplay #223 | SIMT | točeno bez volantu

Už dlouho jsem nezačínal video tolikrát, jako v tomto případě. 

Chtěl jsem točit bez volantu, protože ten si sebou na výlet neberu, je to dost objemná věc. Jenomže částečně i z horka jsem vyšel ze cviku a vzniklá videa by tak mohla sloužit jako ukázka "drunked modu", než jako video, které by bylo trošku reprezentativní.

Prostě a krásně - tři začátky v sobotu byly špatné.

V neděli ráno byl nejvyšší čas začít, protože po polednách jsem už musel balit, abych přes celou ČR dojel domů v rozumném čase.


A jak píšu v popisku videa - točil jsem ihned po probuzení, což spělo k ospalému hlasu a nějaké technické chybě, kterou byl nakonec špatně nastavený mikrofon. 

Na koukání to naštěstí je.