Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 25. června 2020

opravovaný LIVE

Existují věci, které bych nečekal, kdy po reinstalaci Windows, programu na dělání Streamů a OMSI v klidu vytvářím Streamy a funguje to.

A najednou nic :-(

Ten nepovedený Stream jsem nakonec pouze zneviditelníl a tady se k němu přiznám (stejnak ho viděla víc jak padesátka lidí)


nechápu, jak se to stalo, ale jediná změna, kterou jsem oproti minulém streamu, tedy oproti poslednímu LIVE přenosu udělal, byla změna subverze Windows z 1910 na 2004. Říkal jsem si, že než tuto verzi dám v práci  všude, tak to zkusím doma...

No a vida - nečekaně mi to "přejmenovalo" oba mikrofony, což můj streamovací software nečekal a hledal staré názvy mikrofonů. Teoreticky, kdybych na tuhle blbost přišel hned, tak jsem mohl stopnout přenos dat ven, nastavit to na nové názvy a hned LIVE pustit znovu a ono by se to chytlo. Jenže jsem na to přišel až po skončení přenosu a prohledávání celého počítače. Pochopitelně jsem hledal chybu na očekávatelnějších místech, podle mých obvyklých zkušeností s nefungujícím zvukem...

Ale co, měl jsem náladu dát nějaký LIVE a po jedné otázce na jednoho spoluautora mapy bylo rozhodnuto, že nebudu točit autobusy :-)



Myslím že se LIVE povedl, i když jsem ke konci už blábolil. Alespoň mi to tak připadalo při vypínání přenosu. Na výsledek se podívám až po dopsání tohoto blogu