Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 15. července 2020

Gameplay #226 | OMSI2 | Tramvají Konstal 4N po Golczewu

 Ano ano, kdo sleduje můj blog, mohl tušit, že na dnešek chystám nějakou bombu. A pro někoho to bomba byla.

Setsakramentsky mě ale mrzí, že jsem si alespoň sám pro sebe nenatočil svoji první jízdu (na konečnou, kde začíná toto video), protože se u mě dostavil WAU efekt. Jednak za to mohla krása mapy, ale také to, že jsem jel s Konstalkou, se kterou jsem jel už strašlivě dávno, takže jsem se musel snažit hodně rychle si vzpomenout, jak správně s Konstalkou jet. A pak jsem si vzpomněl na svoje první vánoční video, taktéž s Konstalkou...

Nebudu lhát - tekly mi slzy štěstí

 

A pozorný divák podle modulace hlasu a dalších indicií pozná, že mě to bavilo i v tomto videu, byť jen do doby, než nás poprvé vypekla vyhybka...