Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 28. července 2020

OMSI2 | mapa: Autoslava | linka 4 - Zlaté Piesky - Karlova Ves

 Překlep hned v úvodním titulku, který jsem byl líný opravovat. Až tak někdy dopadá výroba videí. A to jsem byl na začátku, takže ještě neunavený a o moc času bych nepřišel, protože uplynuly stěží dvě minuty. Takže nevznikal ještě ani problém s tím, že bych si nebyl jistý tím, co jsem říkal ve špatném videu a co v dobrém....

Jinak se asi nic zajímavého nedělo, Jednokolejku jsme projeli dobře, u Děvínské křižovatky jsem si dal pozor i když...


Ale vlastně něco bylo - po odjezdu z náměstí L. Štúra mi na chvilku zdechla tramvaj. To byla horká chvilka, způsobená tím, že se na chvilku odpojil volant a OMSI se přeplo na ovládání přes klávesnici, čehož jsem si v prvopočátku řešení problémů nevšiml