Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 20. července 2020

Shrnutí uplynulého týdne (29/2020)

Shrnutí tohoto týdne by mohlo být také relativně stručné, ale možná se něco najde, co s stojí za popis.

Otázkou je, co?

Od pondělí do neděle se mi podařilo natočit dostatek videí, abych zaplnil svůj video kanál po dobu, co budu na dovolené. Natočené to je, už i nahrané na Youtube, takže zbývá jen naplánovat automatické zveřejnění. Ale i v nový týden ještě něco předtočím, ať máme mapu Autoslava co nejkompletnější. A pak dotočit nějaké ty sliby, co mám.



Ostatně jsem si už natočil a sestříhal narozeninové video s jednou konkrétní tramvají a tu tramvaj jsem pak použil na výukové video, pak na tohle, támhleto... Mimochodem, oficiálně ta tramvaj na mapě Autoslava nefunguje, takže jsem si zkusil "challenge" na téma "dojedu s ní jednu jízdu na lince 10". Podařilo se mi dát jen tři zastávky a pak konec.

Ale to mě naštvalo a jal jsem se hrabat do skriptů této tramvaje a vědouc, co hledám ("L.L600V") jsem i rychle našel. Pak jsem udělal ve skriptu první změnu a hned bylo využití pro videjko  z nepovedeného challenge. Zkusil jsem ještě jednu změnu ve skriptu a s tou jsem natočil kompletní půlkolo na lince 10, kterou bych na Autoslavě tak jako tak točil.... A když bych použil i nějaké kousky ze zkušebních videí, tak bych měl linku 10 komplet....

Mělo to všechno ale jeden háček - tuto aktivitu s onou tramvají oldtimerkou jsem vyvíjel, abych nějak přesměroval svoje myšlenky ze čtvrtečního odpoledne, pátečního dopoledne, přičemž ty páteční myšlenky a můj stav ovlivnil i kamarádku, která mi poslala popisek svého snu. No přátelé- četl jsem ho v sobotu před půlnocí a až po dočtení mi došlo, co jsem četl v prostředním odstavci, a málem nahlas zařval toto a takto:



Prostě jsem měl tři různé dny, které mě trošku běhaly v hlavě. Ale popořádku:

Ve čtvrtek odpoledne jsem při odjezdu na kafárnu otočil klíčem ve Stříbrné Sršáni, (= mém autíčku) a po nastartování zůstala svítit kontrolka "elektronika motoru".  Stříbrná Sršáň není nejmodernější, takže ani nebylo jak vyčíst z řídící jednotky, co se semlelo, ale zkazilo mi to náladu - opět porucha chvíli před odjezdem na dovolenou. Tušil jsem, že odešla "lambda sonda" a auto se tak i při jízdě chovalo...

Na kafárně se probíraly několikery témata, i náš kolega Z*. A mě políbila múza a vnukla mi myšlenku, kterou jsem pak ventiloval. "Náš kolega Z* spadává do chování jako kolega V*" (který byl odejit pro nadbytečnost - poznámka autora) a takhle myšlenka spolehlivě zabila celou předchozí a následující debatu, protože jak jsme si s  kamarádkou napsali po kafárně, tak ani jeden z nás si nedokázal na nic dalšího vzpomenout, než jen tuto myšlenku...

Odpoledne jsem se objednal na opravu a dostal jsem termín hned v pátek. V pátek jsem tedy nastartoval, kontrolka stále svítila, dojel jsem na hřbitov... a po dalším nastartování kontrolka zhasla. ... Když mi pak v pátek kolem poledního volal chlápek a tvrdil mi, že odešlo teplotní čidlo a diagnostika nic dalšího neukazuje, zauvažoval jsem, jestli Stříbrná Sršáň nemá dvojchybu... ale autíčko budu mít až v pondělí odpoledne, tak uvidím...

V pátek jsem šel se stejnou kamarádkou plavat, a nějak došlo na téma Teri, což byl můj kamarád, který již zemřel. Ukázalo se, že minulý čas ve větě "byl můj kamarád" je poněkud špatně a trošku jsem sklouzl do nostalgické nálady. A pak přišel dotaz na Teriho pohřeb....

Vzhledem k tomu, že měl v pátek výročí narozenin (původně jsem si v onen pátek myslel opak) jsem byl trošku naměkko, a po uvědomění si všeho, co v blogu ani není popsáno od dne skutečného úmrtí - 12.ledna 2011 (článek z 13.ledna "Teri Logan už není") až po zápisek z jeho pohřbu, kdy jsem neměl sílu popsat chování některých jedinců v tomto mezidobí... No prostě mi začaly u bazénu téct slzy.

Myslím, že jsem byl mimo tak deset minut, ale na kamarádce se to podepsalo taky a hlouběji , takže měla z pátka na sobotu sen, kdy mě spatřila rozpláclého(?) na zemi s křídly na zádech, přičemž vypadalo jedno z nich zlomeně...

Na mě teď čeká úkol nějak pojmout onen sen a rozumně ho vysvětlit tak, abych neudělal více škody než užitku. Musí to být řečeno přesně a v daném pořadí. Naštěstí už ten v pondělí ráno mám jakous takous myšlenku, kterou jsem celou neděli neměl, říkající, jak na to...