Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 16. července 2020

Gameplay #227 | mapa Autoslava | Nucená improvizace při natáčení linky 2

 Po šťastných chvílích musí přijít minimálně jedna nešťastná chvíle, ale že to přijde hned po Golzewu (sice jen v časech publikování)...

 

Jsou to strašlivé chvíle, kdy se něco začne kazit a vy nevíte proč, přičemž se blíží termín odevzdání videa.

Pro tyto chvíle jsem rád, že jsem se naučil točit i provizorní videa, která v tom nejhorším případě použiji, což se stalo i "dnes". Ale to píšu už v úvodních titulcích videa.

A pro změnu říkám na začátku videa, že jsem i tak chtěl tuto Unitramku použít, protože jet 16x s ČKD Tatra KT4D bude hodně jednotvárné. Sice budu prostřídávat Postdamky a Klasiky, v noci budu mít sólo vozy a ve dne soupravy... Ale přijde mi to jednotvárné.

Navíc jsem na sebe zvědav, protože si musím dávat pozor na výpravu vozidel na linky, aby vše bylo podle plánu autorů mapy (Potsdamky z Vozovny Jurajov Dvor)