Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 7. července 2020

Live #36 (po přečíslování)

Budu si muset najít jinou píseň do čekacího videa před vlastním LIVE přenosem, či chcete-li STREAMEM, protože se už mě vážně lidé ptají, kde jsem to vyhrabal.

Ano, píseň o Holčičce a Hořícím koni jsem tak trošku omylem vyhrabal od jedné skupiny, jejíž živý koncert ze záznamu jsem si vyslechl, když jsem ponořen do chmur nestihl vstát od rádia... Ale dneska mi to šlo hodně rychle, tak ani nestihla zaznít celá



Co se týče vlastního přenosu, tak se asi nedělo nic zajímavého, kromě neustálých pokusů přetrhnout soupravu na vyhybkách, abych se na konci nenechal ukecat na natočení dojezdu do vozovny. Je mi ale jasné že tomuto úkonu neuniknu :-) Případně nějakému nájezdu na linku.

Hodně by se to hodilo na noční dvojce, co bude příště. Ano, další LIVE bude o další noční lince