Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 4. července 2020

Mapa "Autoslava" právě teď vychází ! aneb Livestream z OMSI

Jsou věci, které mě pak trošku mrzí, a přitom občas stačí málo - nespěchat!

Vydání mapy mělo být v pátek, tento LIVE také tak, ale finalizace mapy a natrasování se nestihly, a chvilku to vypadalo, že se to nedokompletuje ani dneska, tedy v sobotu. Odpoledne jsem trošičku pomáhal při výrobě jednoduchého souboru s kompletním výpisem kombinací linek a jejich tras, následovaným kódem pro IBIS...

Stejnou chybu jsem ale udělal i já, protože jsem byl požádán, abych dal LIVE o něco dříve. A ono to nešlo, live se zpožďoval... A pak se na druhý pokus opravdu rozjel (když jsem přestal být vyrušován).¨

Přesto jsem domršil vtip s reklamou :-(

 

Jsem rád, že jsem se po mapě projel mimo záznam, protože mohu díky tomu říci, že mapa Autoslava - nástupkyně map Bratislava 2008 až Bratislava 2019/20 - opět někam postoupila, mnohé křižovatky jsou vylepšené a funkční, auta respektují pravidla, a tak dál.

Ostatně to bude vidět v dalších videích, které z mapy natočím.