Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 13. července 2020

Shrnutí uplynulého týdne (28/2020)

Tento týden asi zůstane bez popisku, protože jsem se snažil přidržovat svůj pohár trpělivosti, aby se neskácel pod nápory lidí a všeho "nutného", nebo se nekácel pod množstvím hlášek k jednomu jedinému kolegovi. Můžete hádat ke kterému.

Ale už jsem se aspoň trošku rozjel, a nějaké ty dlouhodoběji odkládané úkoly splnil, zvláště jsem rád za ty úkoly, co jsou vůči spolku, jehož jméno se tu nevyslovuje.

Tím, že nebylo ani RVHP, byl čas na předtáčení videí, ale protože přijela na návštěvu má sestra z P*, tak nemohu říci, že to byl "fulltime"

Každopádně moje problémy s číší trpělivosti se podepsaly i na setkáních s mými dalšími kamarády, kdy jsem nebyl ve své kůži a kdy jsem zřetelně ochladl, když na mého kolegu přišla řeč...