Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 2. července 2020

Nostalgický Gameplay

Na včerejší Gameplay, který dneska představuji, jsem byl přemlouván už předevčírem, ale toto první natáčení nedopadlo tak, jak jsem chtěl...

Pokud to video má k něčemu vypadat a ještě navíc to má být "nostalgie" - V Bratislavě přestaly jezdit trolejbusy Škoda 14Tr - tak se to muselo natočit znovu.

Zadání od autora mapy a spoluautora repaintu zněly: "V podvečer, linka 204, repaint 6230, hodně zvonit".

A tak jsem prostě jel, měl v hlavě jak zadání tak i tu "skutečnost", a tak nějak jsem jel, myšlenky přicházely, já je nějak zveřejňoval, trošku jsem si vymýšlel sekční děliče na trolejích...

 

Vzniklo z toho jedno z nejvíce palcovaných videí, a pro mě jedno z videí, na které koukám opakovaně (např. i teď, co to píšu), přestože se v něm dá najít několik chyb. Otázkou ale je, kdo je hledá, protože třeba jak jsem si vymýšlel ony sekční děliče, tak jsem přes mnohé přeletěl jako vichr, přes skutečné děliče jsem prý drandil pod nášlapem, nějaké trolejové křížení či větvení jsem vzal taky rychle (možná si toho teďko všimnu).....