Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 10. srpna 2020

LIVE #39 - Netroufl jsem si na tramvaje :-(

 První LIVE po dovolené... a já měl strach sám ze sebe a ze svého OMSI.

Kdo viděl naživo přechozí LIVE - live 38 - tedy včetně všech problémů, tuší, čeho jsem se mohl bát. Počítač si celý den stahoval a organizoval updaty a vždy loterie, co s počítačem ten který update provede.

Ale zase jsem si chtěl zajet "Francii", takže volba byla jasná. 

Minule jsem psal o odpočtech a šperkování videí, takže pozorný divák si všimne, že na začátku neběží odpočet. On ani zapnout s konkrétním časem nešel, protože OMSI se mi teprve načítalo a tudíž bylo otázkou, jak rychle najede.

Ano, tentokrát jsem trošku nestíhal...

 

Vybral jsem si naslepo linku 2 a hned na startu trošku plakal nad rozlitým mlékem, protože ony úzké uličky u rodinných domků tedy opravdu nic moc, ale v některých městech je to reálné...

Pak přišla na řadu linka X72...