Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 29. srpna 2020

Narozeninové dárky z OMSI

 Můj život mě naučil leccos, například to, že pro někoho může být dárkem jenom to, že za někým přijde a "jenom" je kamarád, přítel... a tak. Nebo rukodělné dárky, to byla vždy noční můra, když jsem měl něco fyzického připravit....

Nu, tak už pár let dělám vánoční videa v OMSI a poslední dobou i narozeninová.

Bohužel jsem byl pyšný a při natáčení Letsplaye o Konstalce jsem si zkontroloval rychle výsledek a rovnou bez rozmýšlení točill narozeninový Gameplay. A ten si nezkontroloval a nechal ležet na disku, protože byl čas - předtočeno bylo snad o tři měsíce dopředu.

A tak jsem to před narozeninami srovnal za sebe ve střižně a pustil si to

A byl hodně nepříjemně překvapen zvukem. Zkusil jsem to natočit znovu, ale bylo z toho cítit "MUS", tedy že jsem to netočil s láskou v duši a v klidu jako takovém. Nezbylo než odevzdat nedokonalý dárek.

Kamarádku ale potěšily jisté části toho videa a kolem jedenácté hodiny jsem to věděl. A tehdy zazněla otázka: "A co Havířov v LIVE?"¨

Protože jsme o Havířovu mluvili už dříve a já měl komentář od jednoho z autorů, jak si na mém počítači opravit Havířovskou nefunkčnost, bylo jasné, co musím dělat. A když výše zmíněná otázka padla, měl jsem už opraveno a zahlásil  jsem v odpověď: "V 17:00"

Opravdu už začínám mít dojem, že začnu točit LIVESTREAMy jenom s lichými čísly, protože sudé se nedaří. Dneska mi "jen" neodcházel signál do Youtube... Naštěstí mě neopustila logika  a po chvilce byl problém nalezen - Youtube totiž průběžně opravuje část pro autory, a nějak se to nedaří udržet trvale jednotné...

Ale budiž, po nějakém to zmatkování se vše rozjelo....


Ano, na mé jízdě, hlasu  a odhlašování zastávek opět šlo vypozorovat, jak se nejprve uklidňuji a pak u toho usínám ...