Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 5. srpna 2020

OMSI 2 | krátká šestka na mapě Autoslava v.1.0 s chvilkou poezie

 Jsou chvíle, kdy mám chuť videa něčím ozvláštnit. Obvykle nevím čím, ale v den, kdy přišlo na předtočení následujícího videa mi na mysl přicházely různé lidové písně a pořekadla, takže když se mi tramvaj objevila ve vzduchu, bylo rozhodnuto :-)

 

A tak byla chvilka poezie :-)

Co se týče jízdy, musím doplnit můj pocit, který ve videu nezazněl - Z nějakého důvodu jsem měl pocit, že krátká šestka nekoresponduje s dlouhou šestkou, anebo že od poloviny jízdy jedu blbě. Prostě zmatek. 

Každopádně je to poslední předtočená linka z Autoslavy, další natočím až budu doma z dovolené, respektive z akce spolku, jehož jméno se zde na blogu nevyslovuje.