Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 24. srpna 2020

Předposlední LIVE z Autoslavy (LIVE #41)

 Dnešní LIVE jsem opětovně začal připravovat kolem osmnácté hodiny a měl v plánu projet jen jedno půlkolo, možná celé kolo na lince N8, ale první zpráva na chatu byla prosba, abych dal i výjezd z Krasňan...

Po situaci s minulým LIVE jsem si udělal předtáčku výjezdu s tím, že to naživo nepojedu.... a pak, protože mi před hraním hry Heroes zbyl dostatek času, jsem si předtočil i to první půlkolo.

Hloupé bylo, že pak přišla další prosba jednoho z autorů, abych to projel nejnovější Konstalkou, ale mě se nechtělo...

Přestože si sem vědom, že jsem si obě předtáčky dal do mého vysílacího softwaru, zřejmě jsem ale v případě prvém nestiskl OK, ale STORNO, takže mi tam zůstala minulá předtáčka. Takže proběhl jeden kiks, ale pak už to běželo normálně. 

Jediný pocit jsem měl, že mi diváci u půlkola zpět na Hlavnú stanicu už spali....