Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 11. srpna 2020

OMSI2 | 1L1M | mapa: Horizon 16 | linka: 9 Provence → La Loge

 Toto video vyšlo v neděli, kdy jsem ještě byl na cestě z dovolené, a já si to blbě spočítal. V minutě prvé říkám, že za mé prznění na mě přiběhne kamarádka francouzštinářka. Což logicky nemohla. Nevím co jsem dělal, ale tahle předtáčka měla vyjít v době, kdy už jsem měl být doma...

Respektive vím - povedlo se mi nenatočit jedno video navíc. A když už jsem toto video i označil číslem toho nenatočeného videa...

Jenomže tahle mapa, minimálně na té projeté lince, vypadá hodně luxusně a jezdí se krásně.

 

A kde se vzala věta: Lev leze do tramvaje, žere mandle, loupe si je? Těžko říct, kde se vzala, ale existují české věty, na nichž se dá francouzský přízvuk trénovat. Jo a taky v jiných zemích, než ve Francii, budete znít, že umíte francouzsky :-)

Pro případné studenty francouzštiny si na tomto odkazu najděte sekci "České věty, na kterých se nejlépe učí francouzský přízvuk": https://necyklopedie.org/wiki/Francie