Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 18. srpna 2020

Toho bohdá nebude, aby se LIVE #40 nepovedl !!!

 Větu z nadpisu jsem si řekl dneska včera několikrát, poprvé v 19 hodin, kdy jsem se pro jistotu rozhodl, že si celý LIVE předtočím, pro případ, že by mi živá jízda spadla.

První pokus - přerušení od spolubydlících. Druhý pokus, pád OMSI, třetí pokus, přetržení tramvaje, naštěstí až po první části jízdy...

Pak jsem s kamarády opět hrál HEROES, abych se trošku uklidnil.

A pak znovu nahazoval OMSI a pokušel se dojet na konečnou Vozovna Jurajův Dvůr (tam bohužel nejdou tramvaje spawnout přímo), a znovu mi to spadlo. Tím pádem padlo rozhodnutí: Začít na Zlatých Pískách a z předtáčky použít tu zdravou část.

A hle, fungovalo to, byť jsem odpočet 5-ti minut nezahájil ve 21:25, ale až ve 21:35... Prostě zpoždění začátku o 10 minut....

 

Pejskové dokonce dostanou penízky nadvakrát. A taky se povedl ten nešťastný kaliforňan (kalifornian) ... 
Pak už to docela šlo, ale nebylo to z mého pohledu ono a své si k tomu řekne i má kamarádka, která má mé projevy naposlouchané a to nejenom z videí... 

Ono je to vidět i na přesnosti zastavování. Když jsem totiž v pohodě, tak dobržďuji do zastávky nadvakrát a trefuji se plus minus s označníkem do bočního okénka.

Když už nic jiného, tak jsem si odzkoušel nové monoskopy, oba jsou vidět na konci a oba kdysi používala i Československá televize

(update 18.8.2020 16:36)
Písnička ze závěrečného monoskopu musela pryč. Netušil jsem, že i tahle okrajová a prakticky neznámá skupina už má svoje skladby chráněné