Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 30. srpna 2020

Shrnutí uplynulého týdne (35/2020)

Právě uplynulý týden mi přinesl jak radost tak smutek.

O smutku jsem stihl napsat v úterý do nedokončeného předchozího souhrnu, neboť jsem se ony informace dozvěděl přesně v ten okamžik dokončování.

Co se týká tety, byl jsem s daným stavem smířen už dříve, tento konec byl v podstatě vysvobozením, co se týká kamarádky Janiky...  tam mi to moc nejde. Zkusil jsem si proto vyhledat na google nějaké věci a protože se druhá akce, naníž jsme byli spolu a navíc jsem ji spoluorganizoval, jmenovala speciálně, tak na mě vyskočila z Google tato druhá společná akce ze tří, aby následně jednoduchým proklikáním našel i zbylé dvě. 

A tak jsem zjistil, že mám společnou fotku právě s Janikou a tak jsem si ji stáhl, aby ji hlubiny internetu opět nepohltily. No a nad ostatními fotkami zavzpomínal na srpen 2005, srpen 2007 a srpen 2008. Tedy na všechny tři akce, kdy jsem se Janikou viděl naživo. No a samozřejmě jsem vzpomínal i na naše online a offline setkání nad dračákem.

Ale pojďme do aktuálnějšímu dění. Zkusil jsem si na Aliexpresu  objednat nějaké roušky, které v přepočtu pro nově se registrujícího zákazníka včetně slev všeho druhu vypadaly příjemně (ano, na Aliexpresu jsem doposud neměl registraci a za zaregistrování získal slevu). Naskočilo doručení do 90 dnů, takže v následujícím týdnu je zjevně nevyužiji. Obdobně dopadly i tři následující objednávky. Ale prý už jsou ty roušky v ČR....

Jinak celý týden nemáme kolegu Z*, takže jsem čekal, jaké kostlivce na nás se Š* vypadnou. Nakonec toho nebylo mnoho, např. jedna z kopírek získala novou adresu, ale počítače o tom nevěděly. Prostě klasický Z* ...

Ve čtvrtek jsem byl na pobočce P* svědkem oprávněnému výbuchu "dolní" vedoucí na své podřízené, takže tam jsem videa z tábora neukazoval, ale na další pobočce už ano a samozřejmě i kamarádce I*, té jsem předčasně popřál k narozeninám. A tak trošku doufal, že se povede i mimořádné setkání v pátek, včetně písničky v rádiu

O pátečních videích k narozeninám (shodou okolností je budu brzo mít taky narozeniny a ono video s Konstalkou mi přineslo taky hezký dárek) už bylo řečeno vše v Narozeninových videích

Deštivá sobota mě ukotvila u počítače, televize, ale také při úklidu. Něco malinko jsem si předtočil.

No a neděle pro mě začala tradičně - s jízdou ke kostelu s maminkou. Sedím v autě a dopisuji blog - odpoledně mě buďto čeká rodinná sešlost, oprava PC u maminky kamaráda nebo příprava pondělního LIVE. Anebo všechno naráz. :-) Ale mělo by to být pohodové, takže...

doplněno večer: Oprava PC se nekonala, zbytek ano. Přežil jsem jej :-)