Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 3. února 2011

Školení na ... ?

 Dnes jsem měl možnost poslouchat jedno malé školení pro počítačové techniky pracující pro stát v jednom z oborů.

Tři hodiny jsem poslouchal o tom, jak se čtyři druhy tiskáren ovládají, zapojují, konfigurují. Já osobně bych to řekl rychleji, možná i jen za 45 minut.

Pak hovořili další lidé o jiných problémech, ale na závěr hovořil "nejvrchnější počítačák" (tedy až poté co přijel z porady se svým nadřízeným a přijel bez prezentace. Pár lidí si myslí, že mu bylo nadiktováno co má říkat.)

V okamžiku, kdy nemluvil důrazně a podřízení ho opravovali, či v lepším případě doplňovali, jsem pochopil, že se žádné novinky přímo od něj dnes nedozví asi nikdo...

Moje dnešní postnutí je zřejmě ovlivněno předchozím "nejvrchnější počítačákem", který měl vždy připravenou alespoň pidiprezentaci, ale hlavně věděl ...