Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 26. října 2011

Vivaldiano ... aneb jak ohluchnout ?!?

Vivaldiano - projekt Jaroslava Svěceného a Michala Dvořáka, jenž na CDčku hezky zní , na pódiu pro příznivce diskoték hezky vypadá, ale jenž si vozí nahluchlé zvukaře. Tak bych mohl velmi stručně a trefně popsat situaci, kdy jsem byl nucen utéct z koncertu v divadle z důvodu, že mi snad málem začala téct krev z uší, tak jsem si alespoň připadal.

Nevím, školy nemám, ale housle, kytara a další strunné nástroje použité v produkci dokáží ozvučit sál tak jako tak, takže nechápu proč několikanásobné zesílení, když stačí i jen jednonásobné zesílení, aby byla jistota, že zvuk dolehne až do zadních řad v rozumné kvalitě.

Vydržel jsem přesně 30 minut a pak jsem sál opustil, se mnou další tři seniorky. Jedna z těch seniorek byla i má matka - nevěřícně se mě ptala, jestli má Jaroslav Svěcený - známý to houslista - zapotřebí se zaprodávat ? A se zesilovači ?!?