Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 20. října 2011

Co jsem to jenom (proboha) poslouchal (20.)

Kolikrát jsem už říkal "nikdy neříkej nikdy" ? A je to tu zase :-)
V červenci jsem uzavřel sérii zápisku "Co jsem to jenom poslouchal" dílem osmnáctým a přidal i díl bonusový-devatenáctý ....

Teď v říjnu jsem procházel novinky v odběrech těch, které sleduji a doslova mě bouchl název jedné písničky do očí a já konečně zjistil, kdo další se nachází na magnetofonových páscích po sestře...

Když se podíváte na to, co natočila a v jakých filmech zní písničky, které nazpívala (Valerie Čižmárová - ČSFD), tak se skoro zdá, že byla veřejně známá, ale zrovna na mém případu je vidno, že mezi populární zpěváky nepatřila...

Valerie Čižmárová - Koko


Valerie Čižmárová - Pojď jen dál



Možná nejznámější písnička
Valerie Čižmárová - Léta letí



Pro zájemce nabízím 51 minut dlouhý dokument o Valerii Čižmárové, kde je řečeno snad vše...