Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 30. října 2011

Nová témata v blogu - listopad

Konec roku se pomalu ale jistě blíží a blíží se taky "nářez" v práci, takže listopadové příspěvky budou trošku trpět neurovnaností na jedno téma v jednom dni v týdnu


  • pondělí - shrnutí z minulého týdne
  • úterý - moudro dne
  • středa - na zamyšlení - občas to bude vtip, nad kterým se ale dá zamýšlet, občas to bude vážnější
  • čtvrtek - zde právě bude vidět nejvíce ona neurovnanost, protože mám připravené různé články na různá témata, mimo jiné i pokračování seriálu "Co jsem to jenom (proboha) poslouchal". Nově jsem do blogu dal štítek CSPP, který všechna předchozí pokračování ukazuje přehledně.
  • pátek - co se jinam nevešlo
  • sobota - vtipy. Mám čtyři kousky již nyní a docela se mi líbí
  • neděle - vzpomínky