Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 15. října 2011

Konec světa - jiný výpočet

Už jsem tu na blogu měl zprávy o koncích světa, které měly nastat v minulosti a nestalo se tak, psal jsem tu i různé data či roky z budoucnosti, jedno jsem tu však ještě neměl.

Ta teorie onoho konce světa vychází z toho, že bible slibuje tisícileté nebeské království, ale až poté, co na zemi uplyne nějaký ten čas. Protože se v bibli děje pár věcí v poměru šest ku jedné, danému badateli vyšlo, že 6000 let bude trvat království pozemské, pak 1000 království nebeské a pak bude konec světa.

Teorie pokračuje tím, že od Adama, prvního to stvořeného člověka dle bible, uplynulo už 5772 let  (v židovském kalendáři/náboženství počítají roky od Adama a tento rok je letos).

Takže si započítáme:
6000-5772 = 228 let zbývá do začátku nebeského království
2011+228=2339 , tedy v roce  2340 začne nebeské království. Uvádím dva roky, protože se mi nechce řešit problém "včetně" a číslo s nulou na konci je hezčí :-)
2340+1000 = 3340 = konec světa

Co dodat? Mé současné pozemské já se toho nedožije, takže mě to momentálně netrápí.