Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 24. října 2011

Krátké shrnutí sedmi dnů (42.)

V práci to začíná jít trochu lépe, ale musím to jít hnedky zaklepat na něco nehořlavého :-)

Ve studiu mi začíná jít do tuhého, protože se začínám bát, že se mi nepodaří uzavřít třetí ročník a dokonce že neuzavřu pár zkoušek, které jsem nezvládl ve druháku. Už teď jsem pozadu v seminárkách, takže jsem to hasil celou sobotu a neděli, ale obávám se, že když jsem u počítače s možností internetu, tak se rozptyluji a když se odložím na gauč, tak od únavy usnu...

Každopádně se se svým vedoucím práce začínám dohadovat o tom, co vlastně budu tvořit. Téma je jasné, osnova od pátku taky. Takže to můžu rozjet...

Dračák? Teď naposledy nám PJ sebral cíle, nějaká CPčka unikají z ostrova, zrovinka v tu chvili, kdy už jsme pochopili jejich pravé cíle.