Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 28. října 2011

Krásy podzimu

Krásy podzimu jsem si dnes odpoledne užíval v jihočeském kraji v kraji nad říčkou Otavou (trošku pableskuje řeka mezi stromy na fotografii)

Opět jeden den bez počítačů a klid, který jsem si užil. Ale málem se toto nestalo...

Mé kolegyně šli do práce a protože se přes noc centrálně měnila verze programu, daly se očekávat prostoje. Ale to, že se 50MB updatů nedokáže stáhnout ani do jednoho počítače na pobočce P*  mě nepěkně překvapilo.

Na dálku jsem jednu z nejšikovnější kolegyni do racku a nechal to tam přerestartovat a to sakumprásk. Nepomohlo to, jediný zapnutý počítač stahoval rychlostí 3 byty za sekundu. Nechápal jsem to...

Už už jsem se na tu pobočku rozjel, když mě napadlo jednu z linek vypnout, jedno z Ciscek pak díky tomu přesměrovalo provoz na náhradní linku řešenou přes ADSL a kolegyně hlásily, že se rychlost značně zvedla a počítač to dotahal dost rychle. (ADSL je ve verzi, že stahuje až 2Mb/s, takže 50MB byl dílem okamžiku).

A bylo. V pondělí ohlásím na helpdesk problém s linkou od Kyslíků (zase znova tutíž opakovaně klekla tato "vyhrazená pevná" linka, mezi jejími koncovými body se nageneroval takový provoz, že tam nešlo téměř nic protlačit a to ani jedním směrem).

Tím pádem jsem výlet do jihočeského kraje stihl...