Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 23. října 2011

Video: Morální stránka vraždy

"Morální stránka vraždy" je 55 minut dlouhé videjko, slepené ze dvou přednášek profesora Michaela Sandela z Harvardu , které nasdílel jeden z mých kamarádů, je opravdu k zamyšlení. Dal jsem si tu práci a shlédl ho celé a pochopil. Jenže co všechno?

http://www.videacesky.cz/ostatni-zabavna-videa/moralni-stranka-vrazdy

Nechce se mi to ani nějak moc rozvádět, jednak proto, že jsem si říjnové neděle určil "jen" pro odkazy na videa, která mě nějak zaujala, druha proto, že sám sobě neumím říci, jak mě některé filosofické úvahy ve videu řečené nebo ve mě vyvolané ovlivnily a kam mě posunuly. Pan profesor to řekl hezky - po přečtení filosofické knihy se z vás stane horší člověk, aby se z vás později stal lepší ...