Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 28. listopadu 2010

ad: Trocha reality 3

Jak jsem už psal, budu se stěhovat o jednu kancelář vedle, kde budu sedět sám a teď v pátek jsem se ji snažil dát do pucu,  nikdy bych ale neřekl, že úklid v části místnosti 4x3 metry spolu s přepojením počítačů a telefonů může trvat 3 hodiny. Ale trvala....

Dopoledne jsem měl štěstí, když jsem byl u kolegyněk v kanclu, přišla tam i ta dotyčná, co varovala před onou nečekanou kontrolou a já řekl nahlas: "Představte si, co se mi stalo včera, měl jsem nečekanou kontrolu na majetek, to byla groteska" Daná kolegyně se zarazila a pak řekla, že majetkářka je dneska nějaká rozčilená a že ona, která s ní sdílí kancelář raději šla zastupovat jinou kolegyni o dvě patra níž....

Každopádně jsme si to vyjasnili...