Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 5. listopadu 2010

Útržky snů

Abych tu jen nezvyšoval počty tramvajových snů, musím poctivě připsat i nějaké další sny z poslední doby

Návrat z dovolené odložen

Sen začíná v turistické ubytovně, kam jsem si odkudsi přinesl zabalený stan, spacák a další věci, které používají "mastňáci", když chtějí stanovat v kempu. Jenže kamarád mě odvolává od auta, že se mám na něco podívat a je z toho docela vyjevený. Otevřel totiž dveře do jakési předsíňky s umyvadlem a dalšími dveřmi. Ty jsou pro něj docela zajímavé, neboť při prvním otevření vedou do malé koupelny s vanou, avšak při otevření druhém vedou do ohromné místnosti. Tou místností je jakási velká tělocvična postavená ve stylu dvacátých let minulého století, lépe bych to popsal jako tělocvičnu vícepatrové sokolovny. Dveře si blokneme špalíčkem a jdeme si ji prohlédnout ...

K vidění není nic zajímavého, bílé lehce omšelé (ale čisté!) zdi sokolovny, a tak se oba vracíme zpět. Kamarád tu chce zjevně zůstat, protože mi k autu naházel své věci. Ty už ale zjevně nedokáži odvést starou škodovkou (kterou v reálu vlastnil můj otec a půjčoval mi ji v době, kdy jsem neměl své auto). Budu muset jet nadvakrát a taky to říkám nahlas....

Běh uličkami německého města

Ve snech provozuji i adrenalinové sporty a zrovna teď se na jeden chystám. Sedám spolu s dalšími do auta a jedeme do uliček nějakého města. Tam se rozbíhám a běžím o život, neboť mě pronásledují příšerky a občas na mě nějaká jukne i z průjezdu...

Poznámka: To je tak, když pár hodinek před snem hraju hru Anarchy Online a mám zde potíž s jednou svojí postavou, blbě jsem si jí nastavil a teď je nehratelná :-( Přesně jako ve snu jsem zoufale utíkal úzkou pěšinkou mezi vysokými skalami a zkoušel přežít. K postavě a hře jsem se vrátil po několika měsících jen proto, že mě láká kamarád, abych se ke hře vrátil a hrál s ním online...