Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 2. června 2011

Co jsem to jenom (proboha) poslouchal? (12.)

Dnes možná by měl nadpis znít "co jsem neposlouchal", či přesněji "co jsem nemohl poslouchat" neboť dnes chci připomenout zpěvačku Martu Kubišovou, jenž po roce 1969 přestala býti hrána v TV a v rádiu, neboť byla takříkajíc "na seznamu". Proč a jak si přečtěte jinde :-) Jeden černý puntík na tento seznam byla i tato skladba

Modlitba pro Martu


Mě osobně se z její tvorby líbí rychlejší popové věci, než když zpívá šansony (předposlední video tohoto postu)

Nechte zvony znít.


Ale já musím jít


Jeden ze šansonů, který se poměrně líbí nejenom mě (bohužel záznam není příliš kvalitní)
Lampa


Poslední skladba z dnešního postu je hrána v Českém rozhlase dodnes, sice ne jako hit 3x za hodinu ... :-D

Loudá se půlměsíc