Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 13. června 2011

Krátké shrnutí sedmi dnů (23.)

Mají-li na svět přicházet zlé a ošklivé věci, pak na naše pobočky přišly v míře nevídané.

V úterý ráno pobočka "A"  vykradena,  ve středu tutéž hlášku hlásila pobočka "P", ve stejný den na pobočce "A" se klient mstí tím, že pomatlal chodby lidským lejnem, nekolegiální kolegové vykolejili kolegyni tak, že po X letech udělala první "průšvih" a jeden z těchto kolegů, to ještě vzteky vyřvával na ředitelském patře zřejmě aby tak jako on má vytýkací dopis, ho měla i ta kolegyně. Chudáček musel zvednout prdel a jít udělat práci, která ho stála 30 sekund(!!!!!!! fakt nekecám !!!) času....

Když přeskočím na pobočku "P", kde cigáni zřejmě neměli doma odpadkové koše (krom jiného) a proto je ukradli ze záchodů pro veřejnost a na férovku je vyházeli z okna za plného provozu budovy. To mi hnulo žlučí nejvíce,  a je jedno, že jsem to na vlastní oči neviděl, v tomhle případě kolegyním věřím.

Pak se člověk asi nediví, že se pokouším unikat do světa fantazie (viz včerejší příspěvek), nebo se v pátek vydávám podruhé po stopách jednoho svého snu. Ano, jel jsem opět za kamarády na Sázavu (viz Už vím odkud jsem měl jeden sen!) a nemohl jsem si neodpustit jet stejnou linkou. Jen tentokrát večer, protože jsem ještě něco řešil v podvečer v Praze...

Při té příležitosti jsem pochopil, že můj astrálně cestovací sen kolem Sázavy, respektive naprostá většina těchto snů se mi zdají k první návštěvě, nebo použití onoho dopravního prostředku. Pokud se totiž  o pár měsíců později pokusím o rekonstrukci, tak se nezdaří tak, abych dobře zachytil atmosféru, kterou to pro mě mělo.

Takže jeden nestrální sen, který jsem měl z před Sázavského vlakového nádraží (a který si vzal kulisy z původního snu s astrálním cestováním) byl pro mě děsivý, neboť z vlakového nádraží čišelo "němectví". Jenže to, že na nádraží zrovna přijel vláček by mi záběr zkazilo tak jako tak, navíc se mi nepovedlo najít správné místo, které jsem měl v tom snu.

Bylo to i tím, že jsem měl poměrně málo času do odjezdu, takže ani snový děs z toho, že absolutně netuším, jestli dokážu odjet domů z liduprázdného a vozoprázdného autobusového nádraží se mi nepovedlo zvěčnit na fotografii.

Za autobusem jsou totiž skryta osobní auta a spolucestující, kteří po nastartování právě tohoto autobusu zjistili (samozřejmě až poté, co řidič nastavil tabla s číslem linky a konečnou stanicí) že čekají na tento autobus. Kamarád, co mě sem na nádraží hodil autem si myslel, že tenhle pojede jinam (podle SPZ do Kolína), ale neměl pravdu :-)

Stávku dopravních odborů proti vládě, jejíž plánování a vyvrcholení jsem sledoval stále, ale nechce se mi ji zde nějak komentovat, mimo jiné i proto, že její vyvrcholení se oproti původnímu očekávání posouvá na čtvrtek