Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 24. června 2011

Po zkoušce z RJ

Asi mě trefí šlak z toho, jak dávám mizerně zkoušky z cizího jazyka, a kdybych v něm neplaval od útlého mládí jedenácti let tak by se mi to splnilo.

Před zkouškou z prvního semestru ruštiny jsem si v podstatě jen znovu nacvičil psaní psacím písmem azbukou ( vždyť ruštinu přeci umím ?!?) a dopadl jsem známkově "za tři",

Druhou zkoušku v druhém semestru jsem se poctivě učil po večerech, když jsem došel z práce, asi tak sedm dnů po dvou hodinách. Opět za tři, dokonce se stejným bodovým ohodnocením.

Teď, když jsem dal se zpožděním třetí zkoušku dodatečně za třetí semestr a skončil, do puntíku stejně jako předchozí semestry a snažil jsem se učit nepřetržitě pět dnů (samozřejmě - nakoupit se musí a dělat nějaké další drobnosti...) ale stále se výsledek nezlepšil ani o bod, tak už fakt nevím. HLoupé je, že víc intenzivněji se už učit neumím, asi bych potřeboval nějakého kouče.

Teď se chystám na fyziku a geometrii, obojí těsně za sebou, tak uvidíme, jak to půjde. Zrovna dneska se ale neučím, jsem zdrchaný z práce.....

Jedna zpráva mě chuť do učení snížila ještě o stupínek níže - Zemřel herec Peter Falk, seriálový detektiv Colombo  [IDNES] [NOVINKY]