Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 27. června 2011

Krátké shrnutí sedmi dnů (25.)


Pondělí a úterý jak z kopíráku - ač doma na dovolené se snahou učit se ruštinu na zkoušku  byl jsem v oba dny na 2 hoďky v práci. Zkoušku jsem v úterý odpoledne s odřenýma ušima dal...

Středu si budu pamatovat hodně dlouho - Ráno: Požár kopírky na pobočce "P", díky tomu popadané jističe a nefunkční serverovna (+ nahazování na dálku po mobilním telefonu, kdy jsem na dálku navigoval, nebylo volné služební auto) .... - Večer: Silná bouřka s vichrem, smetlo mi to datovou linku a sejmulo serverovnu na pobočce "B", pobočka "A" nemá konektivitu na zahraniční internet. Bonus: Doma mi nejde internet pro jistotu celý (na pevném PC)... Fakt skvělý den a výhled do zítřka, říkal jsem si před půlnocí...

Čtvrtek ukázal, že nic se nemá jíst horké. Na pobočce "P" shořel jenom prodlužovák ke kopírce, který byl o pět dnů předtím zkontrolován revizákem, když jsem dojel na pobočku, kopírka už vesele kopírovala a faxovala. Na pobočce "B" nakonec klekla jenom UPSka, když jsem si ji totiž vypojil, zresetoval a zkusil zapnout bez zátěže, prohlásila, že jsou přetížené výstupy a bylo vymeteno. Pobočka "A" a její připojení se z mého pohledu "spravilo samo"

Sama se ale neudělala práce do zápočtu na fyziku, hrál jsem si s ní po nocích od čtvrtka do neděle...