Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 20. října 2013

Blíží se volby do sněmovny

Blíží se volby do sněmovny a já, snad úplně poprvé, nejsem pět dnů před volbami rozhodnut, koho půjdu volit. Dokonce jsem ani zde na blogu nepopisoval, co se kolem voleb děje, ale zatím je to slabý čaj oproti minulým létům, anebo jsem už otupěl?

Dokonce mi nepomohlo ani srovnání politických stran, které sepsal IDNES v článku "Programy, aféry i osobnosti. Čtěte profily stran z dílny IDNES.cz"

A když se dívám na společný  "Volební spot politických stran pro rok 2013" stran ČSSD, TOP 09, ODS, Hnutí ANO, KDU-ČSL, KSČM, ODS, SPOZ (Zemanovci), Svobodní, Zelení, Úsvit přímé demokracie, Hlavu vzhůru, ..., tak mám pocit, že budu volit asi tak holubi z nosu

(na facebooku zde) (na youtube zde)

Přesto ale k volbám půjdu, ale holt se rozhodnu až skutečně na poslední chvíli. Navíc když mi ještě ani nepřišly volební lístky domů...