Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 9. října 2013

Ještě že máme rodiče :-(

V pátek mi volal kamarád a prý že potřebuje z Pražské IKEI dovést skříň a v prvopočátku potřeboval jen řidiče s autem, vozík a stěhováky prý dodá. Včetně nějakého peníze na benzín. Ok, bylo to trošku naboření mého sobotního plánu, ale budiž.

Jízda tam a zpět dopadla očekávatelně, tam problém nebyl. Dokonce i slíbený peníz by měl odhadem pokrýt celou spotřebu benzínu. Ale už při placení skříně jsem viděl, že je něco špatně, protože kreditka nepokryla nákup, takže to co nedala kreditka kamarád pokryl z hotových peněz, takže mi bylo jasné, že peníz pro mě dostanu později.
 
Stěhování do třetího patra už v pořádku vůbec nebylo - do výtahu se skříň nevešla, přestože byla rozložena na díly a tak všechno hezky pěšky do třetího patra. Záda mě bolela ještě v neděli ráno, penízky přislíbeny na pondělí či nejpozději v úterý dopoledne. Kvůli tomu jsem si zpřeházel program, abych byl dostupný na pobočce A*

Dnes (středa) jsem už naprdnutý pozdě odpoledne kolegovi volal, ale telefon mi nezvedl. Odhaduji, že čekal, až trošku vychladnu a pak zavolal zpět. Jednoznačně věděl, proč jsem volal a odbrebentil mi omluvu, skoro mě ani nepustil ke slovu - že zrovna jede za prací atd.... A že mi to pro tuto chvíli zaplatí jeho mamka. Ta skutečně přišla a se studem v hlase mi peníz vyplatila...

Nakonec mi to bylo jedno, protože dnes po obědě dorazila SMS o dorazivší výplatě na účet, (jak jsem dodatečně zjistil na mobilu) takže bych o hladu nebyl...