Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 19. října 2013

Co jsem to jenom (proboha) poslouchal? (45.)

Opět se po delší chvilce vracím k páskům z kotoučového magnetofonu a nahrávkám mé sestry, které mě nemohly nepřivést také k Haně Zagorové

Hana Zagorová - Bludička Julie (1969)


Hana Zagorová je česká zpěvačka, textařka, herečka a moderátorka. Po Lucii Bílé drží nejvíce ocenění Zlatý slavík v kategorii zpěvačka, stala se držitelkou devíti zlatých slavíků nepřetržitě od roku 1977 až do roku 1985. jak říká zápis o Haně Zagorové na Wikipedii

U další písničky spolu s Hankou zpívají i další, v té době populární, zpěváci

Hana Zagorová - Já jsem tvá neznámá (1971)


V době mého mládí se určité písničky hrály tak hodně dokola, až jsem je nemusel. Ostatně se natáčela v televizi znovu a znovu...

Hana Zagorová - Mimořádná linka (Praha-Tokio)


Jiné se hrály alespoň ve správném období roku :-)

Hana Zagorová - Zima, zima, zima


Zvláštní kapitolu by si zasloužily zpěvy Zagorové s dvojicí zpěváků Kotvald-Hložek, ale o tom (možná) někdy příště