Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 31. října 2013

Volby - podzim 2013 (8.)

Úryvek z knihy Jakl 26,31-34 

31 Tu jim Miloš řekl: "Vy všichni ode mne této noci odpadnete, neboť jest psáno: 'Pastýř narazí do zdi a rozprchnou se ovce stáda.'


32 Po svém uzdravení však vás předejdu na Hrad." 

33 Na to mu řekl Michal: "Kdyby všichni od tebe odpadli, já nikdy ne!" 

34 Miloš mu odpověděl: "Idiote, pravím ti, že ještě této noci, dřív než Drtinová naposledy zakokrhá, dvaadvacetkrát mě zapřeš."

Zdroj: Google Plus - komentář pod zprávou z ČT24 - Hašek: Lhát se nemá. O odchodu se rozhodnu do příští neděle

Dál tyto dohady nemá cenu sledovat, a já tak činit nebudu, neboť to nemá význam, kocourci tam nejeli na kafíčko a dortíček a neformální popovídání, to by s tím nedělali takové drahoty s utajováním té schůzky.

Větší sledování by si asi zasloužil článek na téma ovlivňování příspěvků před volbami, na nějž upozornila IDNES ( Pracovníci ČT si stěžují radě na prozemanovské zásahy a cenzuru ). Kompletní článek je včetně vyjmenovaných případů pak obsahuje web Mediář ( Redaktoři ČT si u rady stěžují na televizní šéfy kvůli favorizování některých politiků )

UPDATE:
To, co mám napsáno výše, o ČT bylo ještě týž den "znegováno": Zpravodajství nikdo neovlivňoval, napsal Moravec a další řediteli ČT, případně ještě: Jsem otrávený a přemýšlím, jestli dál pracovat v ČT, říká Moravec nebo Drtinová: Neuhnu, ani kdyby proti mně stálo 500 Moravců