Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 17. října 2016

pomíchané listy z Cimrmana a Harryho Pottera

Co se stane, když se pomíchá Harry Potter a Jára Cimrman?
  • Sirius Black na otázku, proč je James Dvanácterák: „Vychovaly ho srny.“
  • Artur Weasley o své manželce: „Šla na Příčnou ulici pro šafrán a trochu toho letaxu, děvenka moje starostlivá.“
  • Student na Bradavickém schodišti: „Jdu na sever… a už jdu na jih…“
  • Fawkes při příletu do Tajemné komnaty: „Výměna mečů!“
  • Ředitel Bradavic při představování: „Albus Percival Wulfric Brian Brumbál. Kch.“
  • Portrét Albuse Brumbála k Hagridovi: „Dal´s Klofanovi?“ – „Dal´s testrálům?“ – „Dal´s chryzantémy na můj hrob?“
  • Severus Snape při hodině Lektvarů: „Debil, zmijozel, debil, zmijozel, debil, zmijozel… Jenom támhle vzadu, Potter s Weasleym, to je jediná výjimka, tam sedí dva debilové vedle sebe.“
  • Molly Weasleyová na zahradě u Doupěte: „A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci.“
  • Bárty Skrk junior na dotaz, co udělal s Moodym: „Je na malinách.“
  • Popletal o řediteli Bradavic: „Já tam nahoře Brumbála nechci. Já tam Umbridgeovou chci. Změ-na.“
  • Harry Potter po zásahu potloukem: „Proč tu jsem, netuším. Akorát si pamatuju, že nemám říkat Voldemort.“