Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 15. října 2016

Volby 2016 - druhá sobota

Dneska jsem volby ani moc nesledoval, protože jsem řešil důležitější věci - ale měl jsem to štěstí obědvat v restauraci, kde obědval i jeden kandidát na senátora. Prohrál...

Obávám se však, že napsat něco rozumného k volbám, kde i v prvním kole byla mizerná účast voličů, že údaje vzešlé z voleb vykazují výsledky na hranici statistické chyby, to když  k volbám přijde 20 voličů z tisíce v daném okrsku a tak ...

A tak si tu na blogu schovám kompletní výsledky všech mých dlouhodoběji sledovaných okrsků,, třeba je k něčemu použiji, anebo toto bude někomu k potřebě.


A tak jako jediná kauza, která poběží je ta, že hnutí Severočeši bylo vyškrtnuto z voleb, přesto bylo lidmi voleno a i já je mám ve výsledcích zaznamenané. Aktuální stav ukazuje třeba tento článek z IDNES: Severočeši.cz napadnou volby. Zažalují i úřednici, která je vyškrtla