Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 8. října 2016

Volby 2016 - sobota (3.) - krajské volby

Pokud jsem nevěděl, co psát do senátních voleb, pak u voleb krajských to bude stejné. ne-li horší.

Průběh sčítání neukázal nic nečekaného, protože na hranici zisku křesel v krajské radě se mi pouze v průběhu sčítání prohodily strany na místě třetím a čtvrtém

(graf by měl být interaktivní)

A proto rovnou skočme na výsledky:

Horní Jiřetín

Protože se neobjevilo žádné téma, které by tentokrát Hornojiřetínské rozhádal, volili voliči ve všech okrscích prakticky stejně. V Jiřetíně vyhrála koalice Pirátů a Strany zelených, ale ti se bohužel do krajských struktur nedostali. Strany s největším ziskem v rámci kraje jsem zvýraznil.

Tabulku jsem tentokrát udělal na počty lidí, aby bylo vidět, jak malý počet může v jednotlivém okrsku rozhodnout...

A současně ještě zdůrazním, že čísla okrsků značící přímo Horní Jiřetín jsou čísla 1,2 (ověřeno na elektronické úřední desce). V předchozích zápisech z minulých let to mám buďto špatně, anebo došlo k přečíslování...







Janov


K Janovu a jeho minimální volební účasti již asi netřeba nic dodávati, tři vítězné strany z celkového pohledu přes celý kraj a všechny okrsky jsou zvýrazněny

















sídliště Chanov

A to samé co k Janovu musím říci k sídlišti Chanov - nizoučká volební účast znamená jediné - výsledky nejdou z pohledu matematického a statistického jakkoliv okomentovat. Tři vítězné strany z celkového pohledu přes celý kraj a všechny okrsky jsou zvýrazněny