Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 25. října 2016

Proč si o to (furt) říkám?!?

Ač nerad, musím se vrátít ke svým dvěma posledním příspěvkům, neboť se děly věci. V příspěvku "Shrnutí uplynulého (pracovního) týdne (42.)" jsem popisoval, že jsem si užíval spolkových akcí, na první podával referát, na druhé dělal pořadatele, jež si střihl i jednu přednášku. A radoval jsem se, že se až na jednu čestnou vyjímku neobjevili rozbíječi. A právě tento objevivší se rozbíječ se dneska rozjel na facebooku a pokazil mi celý večer ze dne, který mi v práci kazili už předtím jiní...

Prostě bída běs a utrpení, ale protože jsem se v tom nechtěl topit, tak jsem danému rozbíječi ostře odpověděl, načež se rozpoutal "flame" dlouhý dvě hodiny


A tak si i po tom mém dovolenkovém snu zpívám s Jiřím Helekalem - "Domů pojď" - jež není veselá, neboť narážím i na svůj včera popisovaný sen o dovolené.



O Jiřím Helekalovi jsem psal v séríi Po stopách zpěváků a tento postarší příspěvek jsem oživil, aby vůbec něco ukazoval, protože původní videa byla na Youtube smazána z různých příčin...

Alespoň jsem se trošku uklidnil, po tom všem dnešním utrpení, jež bylo prakticky neustále jen psychického rázu...