Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 27. října 2016

Shrnutí uplynulého (pracovního) týdne (43.)

Shrnutí jednoho týdne jednoho pracovníka jedné firmy

...za deset týdnů je konec roku a mě se chce bilancovat už teď...
Co ostatně taky dělat, když v pondělí celý den nebyl na pobočkách A* a B* proud, on ostatně nebyl v celé čtvrti, neboť se opravovala rozvodna. Všichni, co na pobočkách pracovali dostali "ořekážku na straně zaměstnavatele" a zůstali doma, ale musel se najít jeden trouba, který vypne servery a na konci výpadku je zase zapne a nahodí plánované úlohy. Ten trouba, který se přihlásil dobrovolně, jsem byl já,

Ale užil jsem si to a měl jsem to původně mít spestřené tím, že právě dnes a nikdy jindy se musí jít podívat projektant na rozvody tepla v celém bloku, tedy i k nám na pobočku A*, Můřewte hádat - nepřišel. Naštěstí ale paní, co to organizovala, mi zavolala, takže dobré.

V úterý jsme si to všichni vyžrali, protože pondělní povinnosti se splnit musely a naše okolí nezajímalo, že jsme byli bez proudu, také ve středu jsem si udělal místo 8 hodin práce málem dvanáctku. Ale nechal jsem se umluvit na čtvrteční kafárnu.

JEŠTĚ ŽE TAK !!!

Naše vedení nám totiž tak dlouho nepodepisovalo žádanky na nákupy tonerů a neuvolňovalo peníze, až to došlo do stavu, že už nebylo kde brát. A tak jsem od středečního rána říkal všem vedoucím, co mě žádali o zásah - volejte ing. Š* ať nám podepíše žádanku. Ve čtvrtek jsem to vyšperkoval tak, že na ing. Š vystartovala i jedna osoba sedící s ní na baráku, která už to nemohla vydržet. Samozřejmě proběhly výmluvy že žádanka 873 je přeci podepsána. Ale moje žádanka je 893.  Tou dobou už nemohlo pracovat 10 lidí...

Odjel jsem na pobočky Q*, F* a P*, přičemž hned na Q* jsem už nuceně obnovoval tisky dost nestandartně - toner na výměnu nebyl. A když už jsem byl hotov, omylem jsem se podíval na dálku na můj počítač na pobočce A* kde mi zůstalo otevřené intranetové sledování průběhu žádanek a mě tak nějak napadlo si obnovit onu intranetovou stránku. Koukla na mě zároveň dobrá a zároveň špatná zpráva - tonery mám podepsané, jenže ředitelem. .... Co z toho bude..... netuším

Každopádně nám z centrály přišla i prezentace toho, co nás čeká do roku 2019 a mě z toho bylo šoufl.

Čili kafárna přišla opravdu v pravou chvíli a čas, zaplaťpánbůh.  Už - pochopitelně - nebyla tak rozjásaná jako minule, protože to momentálně nejdůležitější se už odehrálo, ostatně ani mé zážitky kolem tonerů a budoucnosti mi nějak nepředaly energii na vedení rozhovoru na skoro jakékoliv téma. Kromě okamžiků, kdy mi - dle I* - svítila očička, neb došlo na jedno z mých oblíbených témat. Poznáte jej (to téma) podle zítřejšího zápisku... .