Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 9. října 2016

Shrnutí uplynulého (pracovního) týdne (40.)

Shrnutí jednoho týdne jednoho pracovníka jedné firmy,

Za 11 týdnů jsou vánoce! Šmankote!!! :-(


Ano ano, začínám pociťovat problém popsaný výše, zvláště i proto, že některé obchody tentokrát vynechaly (importovaný) svátek Halloween a rovnou skočili do vánoc a dokonce i v příhraničním Německu. U mě je jasné jak to dopadne - s mým nevkusem a hláškami "já už všechno mám" -  sourozenci dostanou šampon(či tak něco obyčejného) a poukázkz na zboží do nájupního centra. Zkusmo jsem si jej prošel a na výběr toho budou mít dost a nedopadnou tak jako já, kdy jsem nuceně vyhodil jeden dárek, který jsem nespotřeboval a byl hodně moc za hranicí minimální trvanlivosti. Tedy ani jsem vůbec nezačal dárek spotřebovávat :-(

Každopádně v pondělí šly v práci události tak rychle od ruky, že ani nevím, kdo z kolegů mi dělal ranní kafe, které jsem stihl hrknout do sebe těsně před obědem prakticky naráz. Na závěr odpoledne jsem obdobně do sebe hrknul čaj... A až za 30 minut jsem zjistil, že pracovní doba pokročila natolik, že již pracuji zadarmo, takže jsem to rázně utnul...

To v úterý jsem udělal opačný extrém, neboť jsem pracovní dění na pobočce Q* rázně utnul jen o minutu později než se to nejdříve smělo a klusal směr kafárna. A tu jsem si relativně užil, i když se opět nedostalo na problémy I*, tedy kromě jednoho s jejím dítkem, které jsme ale probrali shora  a zdola.

Středa a čtvrtek byly ve znamení výjezdů na pobočky a spolu s pátkem byly ve znamení přesčasů. Ale bohužel také oznámení toho, že se mi upracoval další kamarád do stavu, kdy to s ním švihlo o zem a čekám na vyjádření - krvácení do mozku či mrtvička. To má i význam pro mě, protože si heroický konec roku, který nás asi čeká, pěkně "užiju", což spolu s tím, že mě bolela hlava na nesprávných místech a přestala mi chutnat káva, což jsou velmi nepěkná znamení. Budu muset brzdit, což jsem dělal celou sobotu - jen takové šolichy v bytě a nejbližším okolí spolu se sledováním voleb stylem "1x za 15 minut mrkni, co se změnlo, pokud vůbec něco