Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 11. března 2018

OMSI2: Starachowice

Jak to tak bývá, vždy se musí něco malinko pokazit.

V minulém roce, kdy jsem si předtáčel Starachowice, jsem řešil dilema - točit verzi 4, která už nešla stáhnout, nebo točit verzi 3, která ještě šla stáhnout?  Logika věci mi to řekla jasně, čtyřku nemáš, takže co řešíš?

A samozřejmě teď už jsem odbavil dost videí na Youtube, takže přišel čas i na písmenko S a tudíž Starachowice. Dal jsem je do stříhacího softu a mezitím se díval na nové verze map. A bum ho, bylo to tu. Čtyřka šla stáhnout....

A tak poprvé mám pod popiskem videa odkaz na dvě mapy, neboť nová verze má svůj adresář, ze kterého se spouští...



Mapka je to relativně obyčejná, leč Polská, takže má svoji krásu :-)