Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 10. března 2018

OMSI2: Vyšel mnou očekávaný model

Je to neuvěřitelné, ale po letech, kdy betatesteři ukazovali tramvaj ČKD Tatra KT4 ve svých videích, tak se stalo to, že už vyšla tato tramvaj jako finální produkt.

Měl jsem neuvěřitelné štěstí, protože tramvaj vyšla 8. března 2018 v 15 hodin a já asi tak o tři hodiny později hledal nějakou tramvajovou mapu do OMSI, konkrétně na fórech a Facebooku dle ony mapy jsou inzerovány jako rozpracované. A v tom úplně posledním fóru byl odkaz na tramvaj. Server na download byl přetížen ještě ve 23:30 ale to už mi to šlo alespoň pomaličku stahovat, takže když jsem se ráno vzbudil, mohl jsem jezdit :-) Jenomže mám poškozenou mapu - tedy respektive měl jsem, protože jsem si to opravil. A při té příležitosti zjistil, že i ona mapa má update, takže budu večer stahovat...




No prostě - paráda :-)