Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 29. března 2018

Ostuda na livestreamu z OMSI

(napsáno 29.3., updatováno průběžně až do zpětného zveřejnění 2. dubna ke dni napsání první verze)

Jsou věci, o kterých se mi bude hovořit špatně, a tak věc, kterou jsem chtěl udělat, nedopadla dobře. Konkrétně se jedná o livestream, který se mi nedařilo vést k čemusi, co bych nazval spokojeností


Už to, že jsem nebyl schopen dát zavčasu na Youtube vědět, aby si diváci našli čas, ukazovalo, jak jsem vlastně ani nechtěl stream dělat, ale chtěl jsem poděkovat za 39 nových odběratelů a zase ěnco málo natočit.

No, dopadlo to takto - jak říká popisek k videozáznamu ze streamu:
Video obsahuje (má obsahovat, až to Youtube přežvýká z livestreamu a pokud se mu to povede) mapy:
00:00 - Fiktivní Štětín - Karosa B732, driver37RUS
45:00 - Osiky (chyba s jízdním řádem, neprojeta zastávka "Osiky, zastávka"), SOR 10.5
cca 58:30 - nepovedený pokus o Hamburg
1:16:30 - Great Grundorf - bus: 70ft Hamburg Buspaket
1:53:40 - Praha - bus: 60ft Hamburg Buspaketcca 2:22:22 - Fiktivní PID - Karosa B961E, Martin Uher
a taky nešťastného moderátora, který chtěl ukázat to, co nestihl ukázat při svém streamu na kanále OMSI2 CZSK, který se opravdu povedl, ale prostě došlo na výše zmíněné chyby. I to se prostě občas stane, jen by se to nemělo stávat často :-) ...
Schválně mi zkuste napsat do komentářů, jak se cítíte po shlédnutí tohoto streamu a jak po tom, co jsem točil pro OMSI2 CZSK - https://www.youtube.com/watch?v=Tuatc6ApBMw
Takže tak.

Docela mě to odradilo něco točit a to přitom mám v plánu tramvajový speciál.

Navíc se zbláznilo i Youtube a  dobře 30 hodin ukazovalo jen zkrácenou verzi livestreamu a jako najust hned první vteřina už ukazovala začátek  té první chyby. Jaké bylo mé štěstí, že jsem měl připravený save z GreatGrundorfu i s autobusem, který jsem chtěl prezentovat. A hned bylo v mém komentování vidět, jak jsem se uklidnil, protože jsem byl v místech, kde mám najezděno mnoho hodin.

Pocit, že jsem si uřízl ostudu mi nedokázali mí kamarádi a kamarádky, jež se na to dívali ze záznamu, vymluvit. Ano, ne vždy se daří, ale proč se mi nedařilo i ve věcech, které mám nazkoušené?