Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 5. března 2018

Tramvajové OMSI ze Schönau (Schoenau)

Dnešní video mě docela dalo zabrat, protože pokud bych měl jmenovat mapu, která se mi "samovolně" rozbíjí je to právě Schönau.

Je to i tím, že původní web zanikl a různě po internetu leží soubory, které se tváří že na mapu patří, že ji patchují a tak. Jenomže tím, že není známo pořadí, jak se soubory mají postupně aplikovat, tak to je problém.

Navíc zřejmě autor mapy použil nějakou starší verzi nějaké komponenty, takže si mapu rozbíjím i tím, že nahrávám do systému jiné mapy, zdánlivě ze Schönau nesouvisejícími.

Dopadlo to tak, že jsem se na nějaké patche vyprdl celou mapu smazal a pak nahrál verzi "Schöenau corr 2" která se mi rozeběhla spolehlivě a video šlo natočit




Dodatek z 10. března 2018

Ukázaly se dvě věci.

První ta, že jsem měl navíc rozbitou i tramvaj NF6D

Druhá byla ta, že se hned 8. března odpoledne vyšla mapa "Eberlinsee+Schönau" tedy slouřená mapa s přidáním prostřední části...